İstanbul...

İstanbul, kimine göre fırsatlar şehri, kimine göre batakhane. Peki biz neresindeyiz İstanbul'un. Şanslımıyız burada olduğumuz için, başka bir şehirde olsaydık daha mı mutlu olurduk? Çevrende çılgınlar gibi çalışan insanlar olmasa, etrafında soğuk binalar, uzun trafikler, korna sesleri, insan sesleri, şantiyeler, duman, toz, offf! Soruyu yanlış sormuşum, acaba mutlumuyuz bu şehirde? Bitmek bilmeyen bu yarış bizi ne kadar yoruyor, bizden ne götürüyor, bize ne katıyor? Bende bilmiyorum fakat umudumu da kaybetmiyorum. Bakarsınız İstanbul güler yüzümüze bir gün, kucaklar bizi de... 
Neyse gene dolmuşum yazınca fark ettim. Yazabiliyor muyum onuda bilmiyorum ama en azından rahatlıyorum. Ne saçmalamış bu dediyseniz. Aşağıdaki şiiri dinleyin en azından bu yazı size bir şiir dinletmiş olur...














0 yorum:

Yorum Gönder

 

Panikçiler

Çok Sevdiler