Parov Stelar...

 Parov Stelar eski jazz plaklarından sample'lar kullanarak ve güzel sesli vokalleri ile yaptığı müzikler sizi başka boyutlara taşıyabilir. Stelar ile ilk  homesick parçası ile tanıştım yıl 2007 yada 2008 idi çok beğendim, diğer parçalarınada göz gezdireyim dedim. Şok oldum inanılmaz başarılı geldi bana. O zamanlardan beri dinlerim ve keyif alırım. Bu parçalardan bir kaç tanesini aşağıda sizinle paylaşıyorum.

Hoşunuza giderse diğer parçalarınada göz atarsınız. Beğeneceğinize eminim
Jazz gibi bir şey, hap gibi düşünün yutun gitsin :)

Milla's Dream

Catgroove

The Princess

Booty Swing

A Night in Torino




7 yorum:

  1. Milla's Dream nasıl güzel, vokal ve keman ne şahane!

    YanıtlaSil
  2. Parov Stelar'ı bir arkadaşım önermişti. O gün bugündür severek dinlerim. Sağlam bir müzik topluluğu :)

    YanıtlaSil
  3. Parov Stelar'ın bence çok özel bir yeri var. Eski erkek arkadaşım için, günlerce uğraşıp davetiye kazanmış ama sevişmekten konserin ilk yarım saatini kaçırmıştık, çok sevdiğimiz müziklerini telefononumuza ortak melodiler yapmıştık. 1. yılımızda da beni terk etti orospuçocuuuu

    YanıtlaSil
  4. Seni mimledim haberin olsun; http://egeninlaciverti.blogspot.com/2013/12/mim-yaptm-gibi-bisi-oldu-2.html ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://panikbutonu.blogspot.com/2013/12/mim.html

      Sil

 

Panikçiler

Çok Sevdiler