Değişim ve Yaşamak...

-Bugün Level Atlıyorum-

Düşündüm de neden ben Karaktersiz patronum, dandik işim ve gerçekleşmeyen hayallerim için üzülüyorum ki. Üzülünce, daralınca bu durumlar değişecek mi? hayır.Artı anımı da yaşayamayacağım Eee o zaman.... Bundan sonra kendinden ve parasından başka bir şey düşünmeyen patronumun, saygısızca ve düşüncesizce yapmış olduğu pazar telefonlarını açmıyorum. İş yerinde benim yapmam gerekenden başka hiç bir işi yapmıyorum ve kurduğum hayaller için üzülüyorum çünkü hayallerimin hemen gerçekleşmesini istediğimden kendimi yıprattığımı anladım. Bundan sonra hayallerimin de gerçekleşmesini zamana bırakıyorum. Patronda atarsa işten atsın sonuçta ortak değiliz ya, başka bir yerde de bu maaşa çok rahat çalışırım.  Artık yavaş yavaş başka bir adam oluyorum. Düşünüyorum, görüyorum, değişiyorum, yaşamak istiyorum ve yaşıyorum. Peki siz yaşıyor musunuz?










0 yorum:

Yorum Gönder

 

Panikçiler

Çok Sevdiler