Liste #1

Keyif alarak dinlediğim, benim için hatıraları olan, her dinlediğimde dalıp gittiğim parçaları ara ara listeler halinde paylaşmaya karar verdim. Bugün ilk listemi paylaşacağım. Nasıl bir kitabın kabı değil içinde yazdıkları önemliyse, parçalarında isimleri ve kimin söylediği önemli değildir. Önemli olan o eserin size nasıl geçtiğidir. Bu yüzdendir ki paylaşımını yaptığım parçaları dinlemeden anlayamazsınız. En azından yarısına kadar dinleyin :) Başını dinleyip kapatmayın yazık :) Buyurun bakalım...






2 yorum:

  1. Çok merak ettim parçaları ama listeyi göremiyorum ki !?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Grooveshark tan yaptım listeyi DNS ayarları değiştirilmeden gözükmüyormuş. Bende şimdi başka nereden paylaşabilirim diye bakıyordum...

      Sil

 

Panikçiler

Çok Sevdiler